diumenge, 31 de gener del 2010

speed blogging


hi everybody!

soc al motel, en una habitacio petiteta, compartida amb l'alicia, el ray i l'iso... pero te internet!

ahir a la nit vaig arribar a duluth, on l'alicia i el bill em van acollir a casa seva (una casa preciosa, de dos pisos, jardinet nevat....) molt generosament.

avui hem conduit (ella, de fet) cap a International Falls, i hem anat al gear check... fa gracia pq la meitat de gent ja em coneix, i vaig pel mon com si fos un expert xD

ara al vespre acabem de fer una gran reunio de corredors mentre sopavem al 'chocolate mousse', em sembla que el millor puesto de la zona... ha estat divertit... gent de varis llocs, US, Brazil, Southafrica, Samoa (!) i Cat, en nomes 10 persones!

i ara, abans d'anar a dormir, us deixo amb alguns punts importants a destacar del que porto d'aventura:

- no cal saber parlar angles per treballar a l'aeroport de bcn\
- els amics de Delta Airlines son uns cracks de la bio-enginyeria... han fabricat uns carbassons amb EXACTAMENT el mateix gust que l'enciam
-tothom te iphone, o blackberry, o els dos alhora...
-el tio del meu costat al restaurant s'ha fotut dos bistecs gegants, i ha demanat dos postres! (diu que ho cremara corrent... jo crec q se'l menjaran els llops)

to be continued

salut! :)

2 comentaris:

Bosco ha dit...

Que no ets un expert?? Jo tenia entés que si.

Una abraçada i molts anims, ARRASSA amb tota aquesta panda de treckers i aprenents de corredor.

Fins aviat, esperem notícies teves.

Bosco ha dit...

Per cert, si ho arribo a saber et deixo el meu ANDROID i marques una mica de classe i esnobisme entre tan pallús amb móbil car e inútil.

:)