dijous, 28 de gener del 2010

Arrowhead Ultra 2010

Cadascú segueix les seves tradicions... al Febrer, hi ha qui celebra el Día de los enamorados, i jo viatjo a Minnesota... igual d'inútil, igual de consumista... però ei, cada persona ha de buscar els seus alicients per tirar endavant en una vida tan avorrida com aquesta :)

Demà matí vaig a comprovar què tal funciona la nova terminal


i també a seguir el meu estudi sobre les aerolínies que viatgen als USA... vistes Iberia, KLM, Northwest i Continental (no dirieu mai quina és la pitjor... hi vaig anar fa 10 anys... :)), enguany faré el test a Delta Airlines:


De Barcelona a Atlanta, d'Atlanta a Minneapolis, i d'allà al petit poble de Duluth, on em rebrà la meva amiga Alicia, que ja em va fer un gran favor aquest estiu venint a rostir-se amb mi a Badwater :)

L'endemà, dissabte, conduir unes quantes horetes per un paisatge igual (de fet, si no és aquell, poc li falta) al de la pel.lícula Fargo, fins a International Falls, seu de la cursa.

L'event està creixent, ha aconseguit suport de les institucions i han ampliat els participants a vora de 115 personetes. (ei, que diuen que fins i tot un senador o algo així vindrà a fer un discurset!).
Participació força internacional, un parell d'anglesos, italians, un alemany, canadencs, la troupe habitual d'amics brasilenys (en particular Marco Farinazzo, guanyador de Badwater 09, récord a la Brazil 135, i futur récord a Arrowhead), el meu amic Iso (semi bolivià semi californià) i un català.

Seguiment:

Comença la cursa vora les 7 del matí del dilluns (hora d'allà, o sigui a les 14 de Catalunya), durarà fins a 60 hores... i com en edicions anteriors, aniran penjant informacions al blog de la cursa:

http://www.arrowheadultra.com/ --> read our blog, o directament:

http://www.arrowheadultra.com/blogger/blogger.html

i poster algo en el forum on s'arriba des de la web principal.

Si tinc temps, i possibilitat de connexió d'algun tipus, intentaré escriure per aquí, o al Facebook, o al fòrum talladit...


una abraçada a tothom, i ens veiem d'aqui una setmana i poc més... jo amb el cutis estupendo, vosaltres, depèn del canvi climàtic.

salut!!!!