dimarts, 16 de juny del 2009

Marxa de Cap de Rec


http://capderec.wordpress.com/


Em llevo a les 2:00 de la matinada, i cap a la cerdanya, ja que la cursa comença a les 6:00 al Refugi de Cap de Rec.. bona hora per començar...

una bona excursioneta per la Cerdanya i Andorra.... un recorregut no molt llarg (51km), però amb un desnivell apreciable (aprox 2600 m d+), dividit en dues pujades.



preveient els meus futurs objectius, la idea era anar tranquilament i reservant-me per intentar no morir a la pujada fins al refugi de Perafita (increïblement cruel.. l'any passat m'hi vaig arrossegar llastimosament)... I així ho vaig fer... però igualment vaig patir com un animal :)

El final és preciós, després d'una pista avorridota (es veu en pla gairebé al final del perfil), una baixada genial per dins del bosc i d'uns prats... mm, només per aquell tros, estic començant a oblidar la pujada infernal i pensant en tornar :)

gairebé al final de la primera pujada


ja dins d'andorra, cap avall!


i un video cutre (o cutre-video), enregistrat amb el mòbil (no hi tinc gaire pràctica encara...) en el primer coll, abans del refugi de l'Illa, o sigui en la frontera entre Catalunya i Andorra...
Com que estava intentant trotar es mou una mica tot, i a part no sembla sentar-li bé els canvis de lluminositat :). En qualsevol cas, és la primera prova, anirem millorant.



Salut! (i a veure si algú s'anima a matinar l'any que ve! :) )

3 comentaris:

Bosco ha dit...

Jo soc dels que no matinaria, prefereixo fer un vivak alla... :P

Moltes felicitats nano, si un dia vols fer una caminadeta montanyera, avisa'm que d'aquí res esteré lliure d'exams.

Apa LINS una abraçada. BONA NIT

Tzaragotza ha dit...

Ei! És molt divertida la cara de circumstàncies del final del vídeo. Enhorabona! Si hagués sabut que havies corregut la cursa, ahir quan et vaig trucar t'hagués comentat algo, jeje. Ens veiem aviat!

Tzaragotza ha dit...

De fet ho hagués pogut suposar, perquè ho havies posat al calendari... ben fet, jeje