dijous, 25 de juny del 2009

Entrenament nocturn a Montserrat

Dissabte vespre el Tzaragotza amb el seu Ibiza-Porsche, el Boss i un servidor (Lins) vam anar a fer una volteta per montserrat.

davant del monestir

Començant just abans de la barrera del monestir, seguim per la plaça del cremallera, i pugem per la pista de St. Joan.

pujant cap a St. Joan

Tot plegat ple de boira, o sigui que poques vistes tenim... D'allà, pel camí que voreja els Gorros, fins al st Jeroni (a meitat d'aquest camí ja tot ben fosc). Al cim fotos i videos ràpids perque el bosco (amb samarreta ultra-curta) no se'ns congeli i baixem ràpid recitant frases famoses de l'APM. Al ritme de "se va a ve un follón que no sabe ni dÓnde sa metío" arribem a la mini-església de sota el cim, on reposem un segon amb delicioses barretes energètiques de piscolabis.

foto de cim (poca llum)

el delay de la càmera juga males passades

Triem el camí del Pla dels Maduixers i les escales per tornar al monestir... i el fem a molt bon ritme, però gaudint-lo.
Com que un cop allà, ja s'havien sentit força comentaris referents a la insuficient duresa del recorregut, decidim allargar la jornada nocturna recorrent les escales (d'aquelles llargues) del camí de la Cova. Poc abans d'arribar-hi donem per bo l'intent i tornem cap al monestir i d'allà al cotxe. ... ja està prou bé, 2 hores 40 min... :)

S'ha acabat l'entrenament? No, podríem acabar amb uns "toques" amb la pilota de futbol de l'Albert :)

salut!

Tzaragotza ha dit...

Ei, molt bona ressenya! M'ho vaig passar molt bé, però t'has deixat de dir que el desnivell acumulat era d'uns 1600m, i que l'endemà el Bosco li feia mal el cul, jeje. I no era per culpa de cap delay