diumenge, 14 de desembre del 2008

Yes, we can!

A punt de començar l'any, ja ha arribat el moment de començar a entrenar en serio. Però cal tenir fites per entrenar fort. A banda de la cursa a EUA, dels plans T1000 que segur que l'Alfred ja té entre mans, obrim una nova línia!!

A l'agost els Talladits tornaran a pujar un dels cims més bonics dels Alps!! De moment Bosco i Albert segurs, i VIT suposo que també... Lins t'animes?? Alfred i Did ens heu de començar a explicar cosetes...

És que realment és guapo eh!


Albert

5 comentaris:

Lins ha dit...

dates dates?????

ruta?

al turrón!!!

Tzaragotza ha dit...

Com sempre tot s'ha de parlar... però havíem comentat de fer-ho per la Lion i no portar malles perquè ens les fotin.

I tema dates hauria de ser a l'agost. Què us sembla fer un soparet per parlar-ho durant el nadal??

Bosco ha dit...

AHHHH pensava que no havien calat les meves paraules... nens... en tinc tantissimes ganes, que he dit que m'ho faig en Solo si fa falta... :D

A mes... tinc unes botes que flipes.. :P

Tzaragotza ha dit...

Jeje!
I tant que han calat, i el em vaig trobar el Vit i em va dir que vol venir. Yuhu!

Espero poder tenir les botes el més aviat possible, crec que faré un viatget a Andorra. Ara ja tinc excusa...

Lins ha dit...

perfecte doncs, per la Lion, sense malles (jo amb les malles posades) i a l'agost....
encara no m'hi puc comprometre del tot, però compro la idea!!