dissabte, 20 de desembre del 2008

Ice Age Talladits v3.0

He estat pensant (poc, com és habitual), i he arribat a la conclusió que l'arribada matinera de l'hivern aquest any, i la seva intensitat, són una senyal divina.... El F.S.M. (o qui sigui ;)) m'està enviant un missatge força clar: "Lins! aprofita tota aquesta aclimatació!"
i jo, com que sóc tan devot, he decidit escoltar la crida i anar en peregrinació cap a l'edició 2009 de l'Arrowhead 135 Winter Ultramarathon !!

Ben pensat, perquè no? Ja conec el terreny, és car però no excessivament, tinc molt material, m'aniria bé millorar l'anglès, i mai és tard per fer nous amics...


Igual que les altres vegades, esteu convidats a venir per participar... o sigui que si us hi animeu, digueu-me algo ràpid, i així contractem junts l'habitació i mirem d'aconseguir seients contigus a l'avió :)

aquests podrieu ser vosaltres


Salut!!


2 comentaris:

Bosco ha dit...

Jo t'acompanyaria, però el meu nivell adquisitiu està pels terres. Però no et pensis, pot ser tota una aventura.. :P

Bueno de moment em quedo a casa que tinc calefacció.

Salut

Tzaragotza ha dit...

Osti noi, em sap greu no poder acompanyar-te en les teves aventures... però és que fots unes coses tan xungues! Si algun dia fas una cosa més normaleta com ara anar al cine, diga-m'ho, jeje. No sé... el Cervino, per exemple...

Apa noi, bon année!