dimecres, 30 de setembre del 2009

Samarreta Cavalls de Vent... V.3.09

Bueno us havia de mostrar quines són les samarretes que portarem als Cavalls de vent, ja sigui com a corredor o com a acompanyants.

Ja estan fetes així que només queda que el David o el Carles les passin a buscar pel meu decathlon. En directe són molt guapes, així que també podem fer-ne més pels interessats.

PD: Albert això no és una competència al teu logo, seria com tenir Ubuntu però amb l'escriptori Gnome o KDE...


Editat (diD): Doncs ara mateix les samarretes estan en el meu poder i han quedat molt guais. Us he posat el logo en gran, una possible versió multicolor per fer-lo una mica més alegre (no, no és fantàstica), i la simulació de les samarretes amb la estampació en negre, que és com són en realitat. I a més un parell de fotos de qualitat péssima de la samarreta real.

8 comentaris:

Lins ha dit...

estic impressionat.... és MOLT guapa!!!! ja tenim indumentària pels wind horses!!

Lins ha dit...

per cert, el logo m'encanta... senzill, però amb tot el que cal: una T dins d'una muntanya

Bosco ha dit...

Doncs és disseny del Did, que ha sapigut captar l'essencia dels Talladits.. :D

Tenim samarretes per l'Staff tmb...

Tzaragotza ha dit...

Clarament, ja n'estàs fent una per mi!!!!!!!!!!!!!! Que si no m'enfado...

Bosco ha dit...

Hi ha una per tu tmb, ben aviat, hi haurà per tots.

jordi ha dit...

joder... i staff qui és? :P

jajajajaja

Tzaragotza ha dit...

Gran, gran... molt bona Did. I genial el detall del cul per sota la motxilla!!!

Ignasi ha dit...

Eh eh! En queden!?!?