dissabte, 16 de maig del 2009

Jornada de reflexió... La Farga - Comadevaca - Santuari de Núria - La Farga.

Ahir un servidor (BOSCO) va aprofitar per anar a còrrer per la zona de la vall de Núria.

La idea inicial era pujar a Fontalba i fer el Puigmal corrent, però la necessitat imperativa de portar crampons (hi ha moltissima neu encara), em van fer desistir.

La ruta final va ser, La Farga (Queralbs) fins al refugi de Coma de Vaca, després fins al santuari de Núria pel camí dels Enginyers i una baixada matadora pel camí vell de Núria fins al cotxe.

Si mireu un mapa veureu que hi ha rutes molt més directes, peró la idea d'ahir era fer uns quants km's.



Salt del Grill un magnífic salt d'aigua que em va refrescar el matí.




Com anava sol, vaig fer un munt d'amics, Isards (moltíssims), lludrigues, ovelles, vaques, serp (només una), i lo millor, una noia que estava fent recompte d'Isards.






Bueno un dia brutal, amb una petamenta important, però satisfet...

A reveure.

5 comentaris:

Lins ha dit...

tiooo!!! quina passada de ruta! (fa setmanes que vaig revisant el mapa de nuria buscant futurs entrenaments, i aquest era un d'ells)

a veure si trobem un dia a les nostres agendes apretades per tornar cap allà amunt...

pren nota Did, així s'entrena un pels Cavalls del Vent ;)

Bosco ha dit...

Si està molt xula, l'únic és que si ho arribo a saber em poso les polaines i uns crampons, vaig haver d'atravessar alguna que altra congesta, GINYOMETRO al màxim.

Jo m'apuntu a repetir-ho, potser però esperem a que s'hagi fos la neu del tot.

Salut

Lins ha dit...

felicitats tio... llegint la crònica m'ha envaït una estranya sensació de felicitat :) ... un talladit que no sóc jo gaudint del bonic món de l'ultra-trail...
és una forma fantàstica de fer esport en solitari (com has pogut comprovar), i també en grup (que ja comprovarem:))

com dius, l'únic dubte que em plantejava pujar cap a nuria al juny (que és quan començaré a poder) és com estaria de neu... i de fet, al camí dels enginyers s'hi despenya força gent per no anar preparats per trobar neu :S...

1 abraçada

david ha dit...

El millor és la autofoto al pont. Visca les autofotos!!!

Klaix ha dit...

Tio, un deu per tu... Tinc ganes de fer alguna cosa així en solitari, que haig de posar alguns mobles al seu lloc! ;) . No has posat cap foto de la comptadora d'isards!!!